Zwroty: przeznaczone tylko do zakupów konsumenckich online, nie dla firm

zawsze musisz korespondować z podanym w zamówieniu adresem e-mail.

ZWRÓĆ UWAGĘ!

Zanim zwrócisz cokolwiek na Royal Christmas, uprzejmie prosimy o: święta, prosimy o kontakt mailowy.

Możesz go zwrócić tylko wtedy, gdy otrzymałeś zgodę/odpowiedź / z przezroczystą taśmą.

Zwroty z taśmami w innych kolorach: np. szarym, czarnym itp. NIE będą rozpatrywane. 

Jeśli chcesz zwrócić zakup, ważne jest, aby przejść przez poniższy plan krok po kroku.

Możesz zwrócić swoje zamówienie w ciągu 14 dni od zakupu.
Musisz zwrócić nieużywane i nieuszkodzone zamówienie w oryginalnym opakowaniu.

Lampki choinkowe, lampki Fairybell - oświetlenie masztów oraz artykuły bożonarodzeniowe z lampkami nie podlegają zwrotowi.
Faktury stwierdzające „brak okresu próbnego” i „nie zamówienie online” również nie podlegają zwrotowi.

UWAGA: Aby móc przetworzyć Twój zwrot, przetwarzane będą wyłącznie paczki z wyraźnie widocznym numerem zamówienia na pudełku.

Doorloop volgende 4 stappen

ZWRÓĆ UWAGĘ! Dział zwrotów jest nieczynny w sobotę i niedzielę.
Również zamknięte codziennie od 12:00 do 13:00 i po 17:30. Przekaż to firmie kurierskiej.

Prosimy również o zapoznanie się z poniższymi warunkami zwrotów.

Zwroty będą przetwarzane do 23 grudnia - 16.00 hours włącznie.
Wyślij e-mail na adres ina@royalchristmas.nl najpóźniej do 23th - 16.00 hours grudnia, podając numer śledzenia paczki, nazwę przewoźnika i numer zamówienia.

Zwroty zgłoszone po 23 grudnia - 16.00 hours NIE BĘDĄ REALIZOWANE / ODMOWA.

zawsze musisz korespondować z podanym w zamówieniu adresem e-mail.

 

Tak działają zwroty:

  • Wyślij e-mail na adres ina@royalchristmas.nl i podaj numer zamówienia, a także wskaż: Chcesz zwrócić ZAMÓWIENIE częściowo lub całkowicie.
  • Otrzymasz wiadomość zwrotną tak szybko, jak to możliwe, czy umowa została zatwierdzona.
  • Wyślij otrzymany formularz lub numer zamówienia z TWOIM NUMEREM ŚLEDZENIA i przewoźnikiem na adres ina@royalchristmas.nl w dniu zwrotu.
  • Czy chciałbyś również podać swoje imię i nazwisko, miejsce zamieszkania i konto bankowe w tym samym e-mailu?
  • Wystarczy wyciąć numer zamówienia i przykleić go na pudełku (patrz przykład)

ZWRÓĆ UWAGĘ:

  • Aby móc przetworzyć Twój zwrot, przetwarzane będą wyłącznie paczki z wyraźnie widocznym numerem zamówienia na pudełku.
  • Przetwarzane będą tylko zwroty z wyraźnie widocznym numerem zamówienia.
  • Firmy są wyłączone ze zwrotu, nie będą przetwarzane.
  • Czy otrzymałeś wiadomość:   nie można jej zwrócić, nie zostanie przetworzona.
  • Jeśli zwrócisz towar poza ustalonymi warunkami, obowiązek zapłaty nie wygasa.

Zobacz zwroty poniżej, wykonaj kroki 1 2 3 4


Adres zwrotny to:

Royal Chistmas

do wiadomości Ina Keizer

Engelstilstraat 14

9671 JH WINSCHOTEN

Holandia

Zwroty za zwroty

Zwrócimy Ci pieniądze tak szybko, jak to możliwe, nie później niż 14 dni po zakupie przedmiotu(ów).

Warunki zwrotu dla konsumentów:

1. Tutaj podajemy orientacyjne koszty zwrotu za paczkę. Ceny za usługi kurierskie i przewoźników są różne.

Koszty zwrotu towaru ponosi odbiorca. Koszty wysyłki w przypadku zwrotu ponosisz na własny rachunek, nawet w przypadku zwrotu części zamówienia.
Koszty wysyłki paczek, takich jak DHL i DPD, wahają się od około 25,- € do 35,- € w Holandii.
W przypadku większych pudeł, takich jak duża choinka Utah, należy wziąć to pod uwagę
z około 60,- € w kosztach zwrotu.
Ze względu na swój charakter i rozmiar, większe pudła w większości przypadków nie mogą zostać zwrócone zwykłą pocztą. Nawet przy zwrocie części zamówienia koszty wysyłki są na Twoje konto i nie podlegają zwrotowi. Oczywiście istnieje również możliwość samodzielnego zwrotu zakupu na podany przez nas adres. Zawsze śledź swoją przesyłkę i śledź ją, abyś mógł zobaczyć, że została do nas dostarczona.


Ceny nie zawierają podatku VAT.


2. Zastrzegamy sobie prawo do naliczenia jakichkolwiek kosztów w przypadku uszkodzenia przez Ciebie zwracanych produktów.
3. Wszelkie koszty wynikające z nieobecności w domu, błędu w adresie lub odmowy ponosi zamawiający.
4. Dla zamówień złożonych po 9 grudnia nie obowiązuje 14-dniowy okres próbny: patrz pkt 6.
5. Zwrotowi nie podlegają lampki choinkowe, drzewka flagowe, artykuły bożonarodzeniowe z lampkami, bombki i zdobione choinki sztuczne.
Faktury stwierdzające brak okresu próbnego oraz zamówienia nie-online również nie podlegają zwrotowi.
6. Zwroty będą realizowane do 23 grudnia  włącznie. Wyślij na adres ina@royalchristmas.nl najpóźniej do 23 grudnia - 16.00 hours z numerem przesyłki, nazwą przewoźnika i numerem zamówienia. Zwroty zgłoszone po 23 grudnia NIE BĘDĄ REALIZOWANE / ODMOWA.
7. Należy pamiętać, że nie przyjmujemy przesyłek w weekendy.
8. Paczki, które zostały odrzucone przez odbiorcę, obowiązek zapłaty nie wygasa.
9. Pytania dotyczące zamówienia lub nieotrzymanych towarów należy przesłać do nas nie później niż 7 dni po złożeniu zamówienia za pośrednictwem: e-mail na adres info@royalchristmas.nl, podając numer zamówienia i numer śledzenia.
10. Pytania dotyczące zamówienia, które nie zostały przez nas otrzymane w określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
11. W przypadku zwrotu towaru niezgodnego z podanymi warunkami, obowiązek zapłaty nie wygasa.
12. Jeżeli po zwrocie okaże się, że towar jest uszkodzony lub niekompletny w opakowaniu, zastrzegamy sobie prawo do zwrotu towaru do nadawcy lub obciążenia jego kosztami.
13. Anulowanie zamówienia jest możliwe tylko wtedy, gdy zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane.
(po otrzymaniu numeru przesyłki zamówienie zostało zrealizowane)
14. Jeśli wraz z zamówieniem opłaciłeś koszty bankowe, obowiązek zapłaty nie wygasa z chwilą zwrotu/anulowania zamówienia.
15. Tylko zamówienia, w przypadku których zwroty zostały wysłane przed świętami Bożego Narodzenia, zostały wysłane na adres ina@royalchristmas.nl wraz z numerem przesyłki zwróconej przesyłki.
Twój zwrot musi być dostarczony pod wskazany adres, a nie do punktu odbioru/paczki.

Już 50 milionów sprzedanych sztucznych choinek od 1936 roku!